PENERANGAN ILMU HAQ DAN ILMU BATHIL

WAHAI ALLAH ENGKAU BERILAH AKU ILMU HAQ YANG BERMANAFAAT KEPADA DIRI KU DAN ORANG LAIN DAN ENGKAU LINDUNGILAH AKU DARI ILMU BATHIL YANG MENYESATKAN AKU DAN ORANG LAIN

ASSALAMUALAIKUM

Hadith :
Daripada Abdullah ibn Abbas r.ahuma, bahawa rasulullah pernah berdoa, “ ya Allah aku berserah kepada engkau, aku beriman kepada engkau, aku bertawakal kepada engkau, aku kembali kepada engkau dan aku berjuang kerana engkau. Ya Allah ,aku berlindung dengan kemuliaan dan kekuatan engkau, tiada Tuhan yang aku sembah melainkan engkau, janganlah aku disesatkan . Engkau yang hidup dan tidak akan mati sedangkan jin dan manusia semuanya akan mati ( Muttafiqun alaih)

Riwayat al-Bukhari dan Muslim

PERSIDANGAN / PENERANGAN / SEMINAR / KURSUS / MUZAKARAH / DIALOG

1. Konsep & Kombinasi Ilmu Tauhid, Ilmu Feqah, Ilmu Tasauf, Ilmu.
2. ILMU HAQ(Ilmu benar & Allah reda)
3. ILMU BATHIL(Ilmu salah & Allah tidak reda)
4. TEKNIK-TEKNIK MEMBERSIHKAN AMALAN BATHIL
5. ILMU BATHIN DAN ILMU ZAHIR
6. TEKNIK BUNUH IBLIS, SYAITAN, JIN, BUNIAN, KHANNAS, QARIN, DJIBT, THOGHUT DAN YANG SEKUTU DENGANNYA SECARA FIZIKAL, ZAHIR, BATIN DAN BATIN DALAM BATIN.
7. TEKNIK MENCABUT SAKA (30 tahun pengalaman)
8. TEKNIK MENGALAHKAN MUSUH BATHIL DARI JARAK JAUH DENGAN ILMU HAQ.
9. PLAN PEMBENTUKAN DAN PERALIHAN KUASA SISTEM KHALIFAH DENGAN ILMU HAQ.


Sama-samalah kita semua ambil ilmu yang Haq sahaja, mana-mana yang Bathil sama-samalah kita pulangkan.

Oleh kerana ramai yang bertanyakan tentang dvd tuan-tuan boleh membuat tempahan dengan memberikan alamat dan membuat sumbangan. Insaallah sumbangan anda akan digunakan ke jalan Allah.
Kos proses dan belanja pos DVD RM 20.00 kandungan ilmu percuma(kerana Allah) tidak dijual. DVD ini adalah pakage penerangan asas dan konsep serta teknik-teknik asas yang perlu difahami manakala teknik-teknik yang lebih "intermediate" dan "advance" akan diberikan setelah dapat memahami dan mempraktiskan konsep yang asas.
Kepada para penonton VIDEO ILMUHAQ 5 jam sila tulis semula isi kandungan dialog agar tuan-tuan dapat mengingati dan lebih faham untuk rujukan dan ingatan. Jika ingin memberi sumbangan Akaun Tabung Haji 030101000137670(Ismail Baharuddin)

Untuk penerangan lanjut sila hubungi 6019-3619305 / email: ilmuhaq@yahoo.com.my

19 Ogos 2008

LIMAU MANDRIN

9 ulasan:

  1. salam
    bagaimana nak mhubungi ustaz?

    BalasPadam
  2. call 019 3619305 ismail

    BalasPadam
  3. salam ust..bole x kalau sy nak tahu surah ke berapa dan ayat keberapa dalam al-quran yang menyebut 'jangan makan benda2 yg ditujukan utk berhala..sekadar utk rujukan ust..terima kasih..

    BalasPadam
  4. correction>> *surah apa dan ayat ke berapa?=)

    BalasPadam
  5. ustaz, nak mintak tolong ustaz bunuh syaitan, iblis dan semua jin2 kafir kat malaysia ni boleh?

    pas tu tlg buat pagar sekeliling malaysia supaya jin syaitan di luar malaysia tak boleh masuk malaysia.

    baru rasa senang nak beramal ibadah kepada Allah. barulah malaysia aman dan damai...

    saya sanggup bank in duit pada ustaz andai ustaz setuju. bgtau saja berapa maharnya...

    BalasPadam
  6. hah! cepat bank in duitnye dulu seribu.

    BalasPadam
  7. Al Maeda,

    Ayat 3.

    Diharamkan bagimu (memakan) bangkai, darah, daging babi, (daging hewan) yang disembelih atas nama selain Allah, yang tercekik, yang dipukul, yang jatuh, yang ditanduk, dan yang diterkam binatang buas, kecuali yang sempat kamu menyembelihnya, dan (diharamkan bagimu) yang disembelih untuk berhala. Dan (diharamkan juga) mengundi nasib dengan anak panah, (mengundi nasib dengan anak panah itu) adalah kefasikan. Pada hari ini orang-orang kafir telah putus asa untuk (mengalahkan) agamamu, sebab itu janganlah kamu takut kepada mereka dan takutlah kepada-Ku. Pada hari ini telah Kusempurnakan untuk kamu agamamu, dan telah Ku-cukupkan kepadamu ni'mat-Ku, dan telah Ku-ridhai Islam itu jadi agama bagimu. Maka barangsiapa terpaksa karena kelaparan tanpa sengaja berbuat dosa, sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

    BalasPadam
  8. as salam ustaz...

    lepas jumpa ustaz baru saya start akad setiap kali sesudah saya beli brg/makanan.. satu hari Allah nak tunjuk pada saya masa saya nak beli brg dkt sebuah kedai cina dkt rumah saya.. nyonya tu suruh pekerja dia (indon) katanya : "ini barang kasi bawak naik atas, sembahyang dulu baru jual".. masyaAllah.. bila kita beli barang, guna dan makan/minum apa kesannya? baru saya nmpk kebenarannya saudara dan saudari semua.. itu maksud ustaz mail.. tu yg kita nampak dan dengar..yg kita tak tau dan tak nampak?wallahua'lam..

    BalasPadam
  9. as salam ustaz...

    lepas jumpa ustaz baru saya start akad setiap kali sesudah saya beli brg/makan.. satu hari Allah nak tunjuk pada saya masa saya nak beli brg dkt sebuah kedai cina dkt rumah saya.. nyonya tu suruh pekerja dia (indon) katanya : "ini barang kasi bawak naik atas, sembahyang dulu baru jual".. masyaAllah.. bila kita beli barang, guna dan makan/minum apa kesannya? baru saya nmpk kebenarannya saudara dan saudari semua.. itu maksud ustaz mail.. tu yg kita nampak dan dengar..yg kita tak tau dan tak nampak?wallahua'lam..

    BalasPadam