PENERANGAN ILMU HAQ DAN ILMU BATHIL

WAHAI ALLAH ENGKAU BERILAH AKU ILMU HAQ YANG BERMANAFAAT KEPADA DIRI KU DAN ORANG LAIN DAN ENGKAU LINDUNGILAH AKU DARI ILMU BATHIL YANG MENYESATKAN AKU DAN ORANG LAIN

ASSALAMUALAIKUM

Hadith :
Daripada Abdullah ibn Abbas r.ahuma, bahawa rasulullah pernah berdoa, “ ya Allah aku berserah kepada engkau, aku beriman kepada engkau, aku bertawakal kepada engkau, aku kembali kepada engkau dan aku berjuang kerana engkau. Ya Allah ,aku berlindung dengan kemuliaan dan kekuatan engkau, tiada Tuhan yang aku sembah melainkan engkau, janganlah aku disesatkan . Engkau yang hidup dan tidak akan mati sedangkan jin dan manusia semuanya akan mati ( Muttafiqun alaih)

Riwayat al-Bukhari dan Muslim

PERSIDANGAN / PENERANGAN / SEMINAR / KURSUS / MUZAKARAH / DIALOG

1. Konsep & Kombinasi Ilmu Tauhid, Ilmu Feqah, Ilmu Tasauf, Ilmu.
2. ILMU HAQ(Ilmu benar & Allah reda)
3. ILMU BATHIL(Ilmu salah & Allah tidak reda)
4. TEKNIK-TEKNIK MEMBERSIHKAN AMALAN BATHIL
5. ILMU BATHIN DAN ILMU ZAHIR
6. TEKNIK BUNUH IBLIS, SYAITAN, JIN, BUNIAN, KHANNAS, QARIN, DJIBT, THOGHUT DAN YANG SEKUTU DENGANNYA SECARA FIZIKAL, ZAHIR, BATIN DAN BATIN DALAM BATIN.
7. TEKNIK MENCABUT SAKA (30 tahun pengalaman)
8. TEKNIK MENGALAHKAN MUSUH BATHIL DARI JARAK JAUH DENGAN ILMU HAQ.
9. PLAN PEMBENTUKAN DAN PERALIHAN KUASA SISTEM KHALIFAH DENGAN ILMU HAQ.


Sama-samalah kita semua ambil ilmu yang Haq sahaja, mana-mana yang Bathil sama-samalah kita pulangkan.

Oleh kerana ramai yang bertanyakan tentang dvd tuan-tuan boleh membuat tempahan dengan memberikan alamat dan membuat sumbangan. Insaallah sumbangan anda akan digunakan ke jalan Allah.
Kos proses dan belanja pos DVD RM 20.00 kandungan ilmu percuma(kerana Allah) tidak dijual. DVD ini adalah pakage penerangan asas dan konsep serta teknik-teknik asas yang perlu difahami manakala teknik-teknik yang lebih "intermediate" dan "advance" akan diberikan setelah dapat memahami dan mempraktiskan konsep yang asas.
Kepada para penonton VIDEO ILMUHAQ 5 jam sila tulis semula isi kandungan dialog agar tuan-tuan dapat mengingati dan lebih faham untuk rujukan dan ingatan. Jika ingin memberi sumbangan Akaun Tabung Haji 030101000137670(Ismail Baharuddin)

Untuk penerangan lanjut sila hubungi 6019-3619305 / email: ilmuhaq@yahoo.com.my

23 Jun 2012

MEMATIKAN POKOK KAYU ARA TEMPAT RUMAH MAKHLUK DURJANA


Pokok kayu ara merupakan sejenis pokok yang hidup meliar mudah hidup di mana-mana malahan pokok kayu ara boleh membesar sebegitu besar dan rimbun. Pokok kayu ara sukar dan degil untuk dimatikan walaupun ditebang tunas akan tumbuh semula, melalui akar, biji juga ia boleh membiak dan hidup dicelah-celah batu malah diatas tembok pagar, bangunan-bangunan pun boleh hidup subur.

Setelah sekian lama memikirkan kaedah mematikan pokok kayu ara tidak ditemui kali ini saya telah berjaya mematikan pokok kayu ara sehingga ke akar umbi.

Ada yang memberi maklumat mengunakan minyak diesel dan sejenis racun blazer 250 di takik pada pokok dan disapu dibeberapa bahagian batang pokok.

mula-mula mengunakan racun spark dicampur dengan racun Ally disembur ke daun kesannya nampak ada sedikit tanda2 daun sedikit hijau kekuningan namun masih segar.
Percubaan kedua mencampurkan 3 jenis racun Spark, Ally dan Blazer 250 disembur ke daun pokok kayu ara yang daunnya merimbun segar setelah seminggu daun mula menunjukkan tanda-tanda mahu menguning, masuk minggu kedua daum bertambah ketara kekuningan dan selang beberapa hari berikut daun macam melecur makin menampakkan tandatanda mengering. harap-harap batang dan pangkal akan mati
 BLAZER 250
ALLY


KESAN PERINGKAT PERMULAAN
KESAN DALAM MASA LEBIH KURANG DUA MINGGU
KESAN TIGA HINGGA 4 MINGGU
DAUN DAUN MULA BERGUGURAN

Dibawah ini anak pokok kayu ara yang tumbuh dicelah-celah batu walaupun tiada hujan dan kering namun ia masih mampu hidup subur berdaun hijau.
percubaan mengunakan racun Blazer 250 disapu ke daun mengunakan berus.

Racun Blazer 250 dicampur dengan minyak diesel memberikan kesan yang lebih cepat dan kuat mematikan pokok.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan